Tuesday 1 January 2013

Wishlist 2013

Assalamualaikum. sidang hadirin yang dihormati sekalian, marilah kita bersama-sama menadah tangan dan bersyukur kehadrat ilahi dengan tiba nya tahun baru 2013 ini. Haha. Sepatutnya kite gune kalender islam kan? Baiklah, selamat tahun baru semua. Semoga tahun 2013 ni akan lebih bermakna lagi bila berada di samping keluarga anda semua yang tercinta. Umur aku pon dah 20 tahun rupanya -.-'' 2012 telah melabuhkan tirainya. Tahun 2013 ni mungkin akan lebih extreme la kot. Siapa tahu? tiap antara kita mesti ade azam tahun baru mereka kan? Jadi, ni antara azam-azam tahun baru aku utk 2013 dan azam jangka masa panjang. Lame jugak aku nak memerah otak dan berfikir dgn azam-azam ni.

1) Tamatkan diploma dalam kos diploma pengurusan teknologi dan pejabat dengan jayanya (lagi 2sem)
2) Naikkan pointer aku. mengharapkan pointer 2.98 menjadi 3 pointer untuk sem 4 ni. Amin
3) Jaga adik-beradik aku. Aku sorang je anak jantan dalam keluarga ahmad johari ni
4) Senyum walaupun dlm stress atau apa jua keadaan sekalipun. Walau hujan, badai, terik, taufan.ecewahh~
5) Kembalikan 6pack aku. HAHAHAH. *ini main-main
6) Betulkan grammar english aku yang berterabur ni. Mohon sape-sape bukak kelas omputeh
6) Saving duit belanja khas untuk pelajaran. biasela, hidup sebagai pelajar kan?
7) Makan tidak mengikut nafsu serakah *tipu
8) Dapat kerja yang tetap, staff best dan enjoy apabila bekerja
9) Bercita-cita mendapatkan jentera 2 pintu atau 4 pintu yang sangat awesome
10) Mahukan keluarga sendiri yang ceria macam keluarga aku sekarang ni
11) Cari calon bini orang jawe, comel, baik, penyayang, sopan santun, tinggi budi pekerti, pandai masak dan so on. *haha panjang wooo, demand betul aku ni
12) Dapat anak yang soleh/solehah, dengar cakap mak dgn ayah
13) Terbang pakai sayap rekaan sendiri
14) Cukup amal ibadah insyaallah.

*banyak lagi sebenarnya. Kalau nak tau lebih lanjut, tanye aku personally okeng. Kikikikiki

#Sentiasa bersedia dengan apa yang akan berlaku pada masa akan datang. Harap kita akan lebih bersedia menempuh masalah itu dengan mudah dan tidak mengikut emosi. Amin

No comments:

Post a Comment